Süpermarket alışverişlerini oldum olası sıkıcı bulurum. Bu yüzden nasıl daha eğlenceli bir halde tuvalet kağıdı seçerim, hangi marka %100 portakal suyu daha ucuz kıyaslamasını yaparım ama aynı zamanda sıkılmam diye düşündüm ve sonunda süpermarket diye enerjik bir playlist oluşturdum ipod’da, bu playlist ile alışveriş yapıorum ki sonuç gayet başarılı. Geçen gün semtimizin her zamanki 3bilmemneli süpermarketinden alışverişe koyuldum, kulağımda kulaklık hoplaya zıplaya domates seçiyorum, makarna alıyorum, neyse sadede gelelim; Her şey olağan derken kasaya geldim, müziğe dalmışım kasiyer önce birşey sormuş ki ben onu farketmedim, ardından bir el hareketi geldi ki hooop'un vücut dili karşılığı bu olsa gerek, kulaklığı çıkarıp kasiyere odaklandığımda farkettim ki kasiyer o bildiğimiz hoş geldiniz efendim club kartınız var mı? modundaki yeşil kazaklı sevimli kasiyerlerden değil. Kasiyer esmer oldukça maço tavırlar içerisinde parmağında yüzüğü ve agresif bir yapısıyla al Ezel'de oynat. Diyaloğumuz kasiyerle şöyle devam etti:
Kasiyer:club kartın var mı? (ses tonu hani Kadir İnanır'ın petrol reklamında ulaaan diye bağırmasını anımsatır cinsten)
Ben: maalesef! (suçluluk psikolojisiyle unutmuşum diye de bir açıklama yaparım)
Kasiyerin gözleri: nasıl unutursun ulannnn!
O an ki modum Levent Kırcanın dobra dobra programında ‘nerden düştüm lan ben buraya’ modudur! Bu arada bu bahsettiğim türk televizyon tarihindeki en sevdiğim anlardan biridir! Buyurun bakın! http://www.youtube.com/watch?v=In10uFeg7Hk
Kasiyer bir sonraki müşteri ile karışan eşyaları işaret eder ve ben daha o konuşmadan hemen koşar ayırırım ve masum bir bakışla bunlarda benim derim.Veee kasiyer lütfeder tüm alçak gönüllülüğü ile onları da geçirir kasadan.Oldukça sert bir ses tonuyla 62tl der ben ki bekletmeye ne hacep ztn elimde kredi kartı bekliyorum. Kızdırır mıyım ağır abimizi! ardından 3 kelime çıkar ağzından:
Birincisi: şifre!
İkincisi:al(kredi kartını verir)
Üçüncüsü:al bu da fişin (hoşçakal beklemiyorsunuz umarım?!)
Ardından şöyle bir kapanış bekledim ki olmadı: seni bir daha buralarda görmeyeyim-hadi çek git şimdi!!!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder